feina i salut

Hola bloggers:
En aquest blog trobaràs experiències viscudes durant la meva cerca de feina, reflexions i nous plantejaments sobre el meu futur.

dilluns, 7 de maig del 2012

Una possible alternativa

Pagesa?

Aquesta podria ser una sortida? No ho crec. Però és una activitat divertida i productiva. Ara que tinc temps he descobert que m'agrada molt. Tinc un petit hort a casa, no hi ha geires productes però per començar ja està bé. Avui m'estrenaré recollint el primer enciam. Per recordar-ho he fet aquest video. Aquest enllaç m'ha ajudat molt http://www.furilo.com/archivos/huerto-urbano-en-la-terraza/.

5 comentaris:

  1. Be, no se si serà el futur, però a la historia de la humanitat ens em passat més anys recollint els nostres propis aliments, que en l’actual model de civilització.
    Si més no el fet de tenir un petit hort urbà es una de les satisfaccions més grans amb les que jo també m’he trobat en els darrers anys, i el plaer de sortir al balcó arrancar unes fulles, posar-les en un plat i menjar-les, no es pot comparar amb res que ens pugui oferir el món laboral

    ResponElimina
  2. És molt cert el que dius. És un plaer menjar els productes que tu mateix has cultivat. També em relaxa i em manté ocupada.

    ResponElimina
  3. Jo no tinc hort i amb prou feines rego els 4 testos que tinc a casa... però segons un proverbi xinès "...si vols ser feliç tota la vida, tingues un hort".

    ResponElimina
  4. Això de l'hort urbà, és una de les feines que tinc pendents. Ho trobo molt interessant, i si a més, et pots fer una amanida amb productes teus ho trobo genial. M'hi he de posar!

    ResponElimina
  5. Us animo a tots a provar de fer un petit hort, encara que sigui en una torreta. És molt gratificant.

    ResponElimina