feina i salut

Hola bloggers:
En aquest blog trobaràs experiències viscudes durant la meva cerca de feina, reflexions i nous plantejaments sobre el meu futur.

dimecres, 16 de maig del 2012

Estem prepararts per a una entrevista?


 Uns consells no van malament.


Tot i que costa molt d'arribar a una entrevista de feina cal estar preparat. En el meu antic lloc de treball, he hagut de fer algunes entrevistes (jo era l'entrevistadora). També he assistit a cursets de formació on ens donaven algunes pautes. A més de saber respodre bé a les preguntes, tenir bona presència, i bon currículum; cal demostrar que hem estat actius. No val tenir totes les qualitats i en el l'últim any no hagim fet res. És una dada important per alguns sectors on l'actualització de coneixements és clau pel desenvolupament de les tasques. Ara us explico una xafarderia que vaig sentir a la tele: Si la persona entrevistada té un perfil molt superior al que demanen, no és un bon candidat, ja que pot trobar feina millor en qualsevol moment i marxar.
Ja ho sabeu, cal ajustar-se molt al que demanen però no passar-se.
Bona sort a tothom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada