feina i salut

Hola bloggers:
En aquest blog trobaràs experiències viscudes durant la meva cerca de feina, reflexions i nous plantejaments sobre el meu futur.

divendres, 4 de maig del 2012

Què vull ser de gran?




 Presentació:

Em dic Ester i sóc Diplomada Universitària en Infermeria. Vaig acabar els meus estudis a l'any 90. En aquella època era una bona sortida laboral. Hi havia feina per tot arreu. No he parat de treballar des de llavors, fins el novembre de 2011. Va ser amb l'excusa de les retallades que van donar per finalitzat el meu contracte.
Actualment estic a l'atur. Tinc 43 anys i amb 20 anys d'experiència laboral. No trobo feina en l'àmbit de la salut. M'estic plantejant un canvi radical en la meva vida laboral. És una bona oportunitat de millora.
En aquest Blog parlaré de les noves oportunitats que es presenten i de les meves reflexions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada